Vit byrå


Byrån är klar!


Ibland blir man trött på sig själv och undrar varför man inte tar tag i saker tidigare. Den här byrån bestämde jag mig för att måla om för längesedan, men det blev aldrig av.
Jag fick mig ett ryck mitt i allt julfirande och på ett par dagar och efter bara ett några timmars jobb var den klar. Anledningen till att det gick så snabbt var självklart att den var "klar" att börja måla.
Men det visste jag... ändå har det tagit minst ett år. Fast egentligen ska jag inte tänka på det nu utan vara glad att den är klar och att jag är jätte nöjd.



Så här såg den ut innan jag började.
Byrån är min farmors första köksmöbel.Från början var den vit,
sen målades grå, därefter gul, sen laserade jag den brun och nu 
är den åter vit :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0