Mateus

Visst är det kul att duka fint? Och betydligt roligare är det när man har fint porslin.
Vi har samlat på tallrikar från mateus det senaste året. Innan vi valde färg var jag så tveksam, till slut blev det sandfärgade tallrikar och färgade assietter och efterrättskålar.

Vårt senaste tillskott...två fat... 




...och en kanna.






Vill ni förnya bordet hemma? Indiska är en butik jag gått förbi de senaste åren, men nu har jag varit där flera gånger och upptäckt att de har superbra inredningsdetaljer till vettiga priser. De plommonfärgade underläggen har jag köpt jag där. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj, oj det var väldigt vad du har kommit igång med din blogg. Här ligger man i lä. Jag har inte ens kommit till blogg världen



från syster Zandra

2008-09-10 @ 21:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0