Julkort

Snart är det dax att beställa julkort...

Att tillverka sin egna julkort är alltid kul. Men det tar sin tid och skickar man mer än 100 stycken är det kanske lite övermäktigt. Inte för alla...

De senaste åren jag varit glad om jag hunnit med att skicka korten innan jul, därför tycker jag att det är kanon att beställa kort på barnen. Jag gillar inte julkort på mail, jag vill ha riktiga kort som jag kan sätta upp på väggen, det är lika viktigt som att ha en äkta gran på jul.


  

Ett jättebra företag att beställa sina julkort hos är www.vistaprint.se  . Bra utbud, bra priser, bra service.
Jag har bara goda erfarenheter. Jag var sen förra året med att beställa korten, men betalade man lite extra gick det bra att få en snabbleverans.

Man behöver inte har kort på sina barn...jag funderar att göra julkort med förra årets julgran som motiv, eller varför inte min fina julkrubba... Det är ju bara fantasin som sätter gränser.




Jul är ingen säsong. Det är en känsla.
Edna Ferber

Kommentarer
Postat av: Moster E

gött att du e på G igen. som jag har väntat på ett nytt inlägg :) får nog pröva detta vistaprint, båda syss kör ju med det! /E

2008-10-06 @ 20:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0