Överkastet är klart!

Nu äntligen är jeansöverkastet klart.
Det var lite segt i slutet... Det blev ganska tungt, ändå fodrade jag de med så tunn bomull jag bara kunde hitta.
Fodertyg är ett alternativ, men det bara glider.
När man klipper och syr gäller att vara noggrann från början. Jag var petig, ändå fick jag  flera gånger ta upp sömmar för att de inte stämde mot varandra.


 


Min lille kille är nöjd och glad, alla de svarta detaljerna är nu borta från rummet.
Nu är jag ute efter någon rolig lampa, men det är nog bäst att han får vara med och bestämma.
 
Tiderna har förändrats, min lillkille börjar bli stor och vet hur han vill ha det i sitt rum:)







Tänk på...Den som talar illa om någon i din närvaro, talar illa om dig i din frånvaro.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0