Bokrea

Har under kvällen varit inne på adlibris.com för att se om jag ska beställa något ur årets "reakatalog". Jag skulle egentligen vilja beställa en hel del...

Den bok jag ändå funderar på att beställa är en pockebok och är inte alls det som jag hade tänkt från början men den verkar vara mycket intressant...inredning för mig är att skapa harmoni och jag tycker inte om att ha ett hem som är rörigt, det ska inte vara  för mycket prylar och möbler. Vad som är "för mycket" är visserligen en definitionsfråga... 





Rensa i röran med feng shui :
det enkla sättet att skapa ordning och harmoni i ditt hem

Författare:  Karen Kingston




Var dag är en sällsam gåva, en underbar möjlighet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0