Rosig - kuddar från MIO








Var på MIO och såg dessa fina kuddarna. Har lust att köpa ett par innan de tar slut men
jag vet inte vad jag ska ha dem... de är väldigt fina i alla fall.Kostar 390 kr inkl fjäderkudde.




Sidenkuddar är visst väldigt inne just nu, ser det i var och varannan affär. Den här lila säljs också hos MIO och just nu är det kampanj, köp tre betala för två (250 kr styck inkl innerkudde).






Eftersom jag håller på att klä om en fåtölj i lila sammet blir det nog att jag syr mig ett par kuddar i det tyget.
Om man inte vill sy finns det sammetkuddar hos MIO i massa olika färger.



                                                                                                                                                                                       Bilder: www.mio.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0