Ektrappa

Nåtad ektrappa

Vår ektrappa är nästan klar!





Vi hade en sliten vitlaserad furutrappa och först hade vi tänkte
köpa färdiga reparationssteg i ek.
Men min man blev inspirerad när han fixade båten att nåta en ektrappa.
Vi funderade först på att byta ut träribborna mot rostfria rör men till slut blev det glas.
Vi har ännu inte bestämt oss för om vi ska ha kvar överliggaren som vi målat
vit eller om vi ska beställa en i rostfritt.




Ektrappan är oljad ett par gånger för att bli slitstark och tålig:)


Kommentarer
Postat av: syss

hej! eftersom nästa alla systrar numera har en blogg funderar jag på om jag ska satsa på en jag med, en städblogg. vad tror du om det??

2010-01-21 @ 15:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0