Nya gardiner

Äntligen! Nu är jag på gång...

Trött på panelgardiner?
Det var jag och stack till stan för att köpa sammetsgardiner. Usch, vad dyrt! Inget för mig...
Bomullssammet är okey ( kostade150 kr /m) men det är inte så snyggt tycker jag, ingen lyster .
Rotade istället fram lite blåa tyger jag hade hemma, rester från 80-talets glad dagar...
Kompletterade sen med ett par meter som jag köpte i tygaffären, vips fick jag ett par gardiner som jag är jätte nöjd med.
Det blev mycket bättre än bara sammetslängder som jag hade tänkt från början.
Jag har sytt gardinerna i olika fält och använt mig av sammet, satin och brokadtyg.





Kommentarer
Postat av: emelie

dessa gardiner måste ses live tror jag... gött att du är igång. med fler besökare en tildiz, gött!

2008-08-27 @ 11:05:58
Postat av: Tilda

Nej nej! Jag ett tiotal fler besökare!!haha

2008-08-27 @ 17:39:51
URL: http://tildizworld.blogg.se/
Postat av: Malin

Snyggt! :)

2008-08-27 @ 20:45:23
URL: http://malin92.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0