Drömhem & Trädgård

Finns det något bättre än att sätta på en brasa, koka en kopp te, skiva ost på ett par digestivekex för att sen sätta sig i favoritfåtöljen och läsa...till exempel "Drömhem & trädgård".







Jag har haft tidningen ett bra tag nu. För att förnya mig lite tog jag i somras ett par provprenumerationer på ett par andra tidningar.

Jag fick som bland annat som gåva en "fantastisk" väska som på reklambladet såg ganska schyst ut. När jag fick den var verkligheten något annat. Den är så ful och plastig, ni ska se handtaget...jag är helt övertygad om att det inte är många på redaktionen som använder den när det ska ut och handla i Stockholm...
Varför skickar det ut "gåvor"? Jag hade uppskattat ett gratisnummer istället.)



Det var inget större fel på tidningarna, mycket reklam kanske...men de går inte att jämföra med Drömhem & trädgård. Så nu har jag förlängt min prenumeration och har många mysiga stunder att se fram emot.




"Att fela är mänskligt, att förlåta är gudomligt"




Kommentarer
Postat av: moster E

verkligen fruktansvärd väska, snor grön!

2008-09-23 @ 17:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0