Howardssoffa

Jag har i många år önskat att jag hade en Howardsoffa i jeanstyg!
Att dessutom ha en med avtagbarklädsel måste vara hur praktiskt som helst.

Så här skulle vårt tv-rum gärna få se ut...

                                                                          Foto: Sköna Hem

Finns det en "äkta" Howardsoffa att köpa nu för tiden? 
Vet faktiskt inte riktigt... Howardsoffor finns idag i så många olika modeller och i alla olika prisklasser.
För mig har en Howardsoffa vissa utmärkande detaljer, till exempel armstödet och de svarvade träbenen på hjul.
En typisk Howardsoffa för mig är modellen som är lite svängd.
Englesson är ett stora på Howard och de säljer även med avtagbarklädsel, deras modell som är lite djupare än normalt är min absoluta favorit.


                                                                      Foto: Länna Möbler



Kommentarer
Postat av: mathilda

Var tog de fina collaget vi gjorde vägen?

2010-01-26 @ 18:56:58
URL: http://tildizworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0